Informācija par Pakalpojuma sniedzēju un vispārīgie noteikumi
Pircējs jeb klients – vietnes apmeklētājs, fiziska vai juridiska persona
Pakalpojumu sniedzējs – SIA “1August”, Reģ, Nr. 40203329978, adrese “Priežlejas”, Bernāti, Nīcas pagasts, Dienvidkurzemes nov., LV-3473.
Vietne – www.pazustpriedes.lv
Pakalpojums – viesu izmitināšana brīvdienu mājās.
Šie Vietnes lietošanas noteikumi (turpmāk – Noteikumi) ir pakalpojuma pirkuma līguma neatņemama sastāvdaļa un nosaka Pircēja un Pārdevēja tiesības un pienākumus, Preces piegādes noteikumus un nosacījumus, pasūtījuma atcelšanas kārtību un Preces atgriešanas noteikumus, naudas atmaksas noteikumus, strīdu risināšanas noteikumus.
Pārdevējam ir tiesības jebkurā brīdī mainīt, labot vai papildināt Noteikumus saskaņā ar tiesību aktos noteiktajām prasībām. Šādas izmaiņas stājas spēkā pēc to publicēšanas Vietnē.
Pārdevējam ir tiesības jebkurā brīdī pēc saviem ieskaitiem mainīt Vietnē norādītās cenas un/vai izveidot jaunus maksas pakalpojumus.
Līgums starp Pircēju un Pārdevēju skaitās noslēgts no brīža, kad Klients, izvēlējis Preces un/vai pakalpojumus, ievietojis tās savā preču grozā, norādījis savu personīgo informāciju un iepazinies ar noteikumiem, pasūtījuma apstiprinājuma logā atzīmējot “Es esmu izlasījis un piekrītu lapas noteikumi un nosacījumi un privātuma politikai”.
Apmaksas noteikumi
Klients, veicot pakalpojumu rezervāciju, saprot to, ka pakalpojuma sniegšanas vieta ir: “Priežlejas”, Bernāti, Nīcas pagasts, Dienvidkurzemes nov., LV-3473.
Pakalpojuma sniegšana tiek nodrošināta rezervētajā datumā. Pircējs saņem pakalpojumu tajā pašā dienā, kad ir veikta rezervācija uz konkrēto datumu.
Pasūtījuma apmaksu Klients veic:
- ar bankas maksājumu karti;
- ar pārskaitījumu uz Pārdevēja norādīto bankas kontu, norādot rezervācijas numuru;
- ar internetbanku starpniecību.
Klientam ir jāveic apmaksa Pakalpojuma sniedzējam 1 (vienas) darba dienas laikā.
Pakalpojuma sniedzējs apņemas sniegt Klientam Pakalpojumus, ievērojot Pakalpojumu aprakstos norādītos rezervācijas datumus un laikus. Ja pakalpojumu sniegšana kavējas neparedzētu un no Pakalpojuma sniedzēja neatkarīgu un atkarīgu apstākļu dēļ, Pakalpojuma sniedzējs apņemas nekavējoties sazināties ar Klientu un saskaņot visus jautājumus par Pakalpojumu izmantošanu.
Pasūtījuma apstiprinājums tiek nosūtīts uz Klienta norādīto e-pasta adresi.
Dienu vai divas dienas pirms ierašanās Klients saņem savā e-pastā CHECK-IN informāciju par ierašanos.
Pakalpojumu apmaiņas un atcelšanas noteikumi
Pakalpojuma apmaiņa un atcelšana tiek veikti saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL) un Latvijas Republikas Ministru kabineta reglamentējošiem Noteikumiem Nr. 255 “Par distances līgumu”.
Klientam ir tiesības atteikties no rezervētā Pakalpojuma 14 dienu laikā no tā rezervācijas veikšanas dienas, nosūtot Pakalpojuma sniedzējam par to atteikuma vēstuli e-pastā (info@pazustpriedes.lv). Par rezervācijas veikšanas dienu tiek uzskatīta diena, kad Pakalpojumu sniedzējs ir saņēmis apmaksu Pakalpojuma sniedzēja bankas kontā, nevis diena, kad rezervācija tiek izmantota nakšņošanai vai citiem pakalpojumiem. Pēc izmantota pakalpojuma nav iespējama tā apmaiņa un atgriešana, pārcelšana uz citiem datumiem.
Rezervāciju ir iespējams samainīt pret citu rezervācijas datumu, ja Pakalpojums netika lietots un par to gan Klients, gan Pakalpojumu sniedzējs ir rakstiski vai mutiski vienojušies vismaz 14 pirms pakalpojuma saņemšanas dienas, kā arī, ja Pakalpojuma sniedzējs ir spējīgs Pakalpojumu sniegt citā datumā un tas nav jau rezervēts citiem Klientiem. Pakalpojuma sniedzējs patur tiesības atcelt datumu prasību maiņu, balstoties uz pieejamību un reālo situāciju. Datumu maiņas gadījumā rezervācijas izmaksas tiek pielīdzinātas uz mainītā datuma reālajām izmaksām, ja tās atšķiras no iepriekš rezervācijā veikto samaksu par konkrēto pakalpojumu.
Naudas atmaksa
Naudas atmaksa tiek veikta izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu klients izmantoja veicot darījumu. Pakalpojuma sniedzējs par samaksāto pakalpojumu naudas summu atgriež 10 kalendāru dienu laikā no Pakalpojuma atteikšanās brīža, ja pirms tam ievēroti augstākminētie Pakalpojumu apmaiņas un atcelšanas noteikumi. Pakalpojuma sniedzējs patur savas tiesības neatmaksāt Pakalpojuma samaksu tikmēr, kamēr Klients nebūs Pakalpojuma sniedzējam nosūtījis atteikuma vēstuli e-pastā (info@pazustpriedes.lv), kā arī tad, ja nebūs ievēroti Pakalpojumu apmaiņas un atcelšanas noteikumi.
Strīdu risināšanas noteikumi
Visus strīdus, kas radīsies starp Klientu un Pakalpojuma sniedzēju, vai kas radīsies saistībā ar Pakalpojumu pirkumiem, Puses centīsies risināt savstarpēju sarunu vai sarakstes veidā ar mērķi panākt abpusēji izdevīgu un pieņemamu risinājumu.
Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās LR tiesā, ievērojot Latvijas Republikas normatīvos aktus.
Sūdzību par pakalpojumu pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi info@pazustpriedes.lv. Sūdzība tiks izskatīta 7 (septiņu) darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas.
Informācija par ārpus tiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpus tiesas strīdu risinātājiem:
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze